هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است .مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل بیوک سهینلر استانبول

هتل ۴ ستاره بیوک سهینلر استانبول در منطقه Fatih در استانبول واقع شده است .این هتل مجلل و لوکس در ۹۰۰ متری بازار بزرگ و همچنین ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوک قرار گرفته است. همچنن دسترسی به  جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مسجد سلیمانیه که در۱ کیلومتری هتل واقع شده است امکان پذیر می باشد. این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

-بیوک2.jpg

-بیوک-1.jpg

امکانات هتل بیوک سهینلر استانبول:

هتل بیوک سهینلر دارای ۱۳۲ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، می باشند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بیوک3.jpg

اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای آسایش خود از ما کمک بگیرید.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است. هتل بیوک سهینلر با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد. در هتل بیوک سهینلر  غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

-بیوک4.jpg

-بیوک5.jpg

-بیوک6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95




:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: